MINI introduced the MINI COFFEE BAR. A unique testdrive to reach the working people of the Netherlands, via their beloved coffee. Companies can apply for this testdrive in a special MINI. Special computerchips in the MINI's analyzes the driving style of the driver and automatically links it to a matching coffee profile. A mellow driver will get, for example, a mild americano, while an average driver is given a Lungo. The Lewis Hamilton kind of driver will get a strong ristretto, provided that he doesn't crash the car. After the test drive was completed, the computer chips had analyzed their driving style, and a perfect coffee match was established and handed out, for them to enjoy.
En esta acción Mini tiene en cuenta que cada conductor tiene un estilo especial de conducción, y para demostrarlo la compañía productora de coches ha puesto en marcha una variedad especial de sus coches con chips de ordenador que analiza el estilo de conducción de cada conductor, y está enlazada a una maquina de café. En función de como hayas conducido recibirás un tipo de café, mejor o peor, eso ya depende de cada gusto.
Ficha técnica
Advertising Agency: JWT, Amsterdam, Netherlands
Executive Creative Director: Bas Korsten
Creatives: Jeena van der Heul, Ben Goedegebuur
Art Directors: Jeena van der Heul, Maarten Vrouwes
Copywriters: Jeena van der Heul, Friso Ludenhoff
Designers: Richard Beerens, Fâris van de Lisdonk
Concept Producer: Esther Berger
Development: Trilab
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